Kontingent betaling

Vejledning til kontingent betaling

Vi bruger online systemet Conventus som medlems kartotek, og hvor man betaler kontingent online via vores hjemmeside www.visse-if.dk , der kan betales med alle gængse betalingskort.

Nye medlemmer skal først oprette sig som medlem af Visse IF før der kan betales, dette gøres via fanen “Opret/login” hvor man efter tilmelding får tilsendt brugernavn og password på mail, disse gemmes til fremtidige betalinger, kontingent, stævner, og andre arrangementer.

Derefter finder man holdet der skal betales for på fanen ”ungdomshold” eller ”Seniorhold”,
når man har klikket sig ind på holdet, trykkes der på tilmeld. Så bruger man de tilsendte mail oplysninger, og følger vejledningen.
Eksisterende medlemmer skal bruge det login som man fik tidligere, ved medlems registrering.

Vi udsender IKKE opkrævninger, vi bruger kun online betaling.

I Visse IF betaler man kontingent 2 gange årlig, fristen for betaling er 1 rate, 15. september, og 2 rate 15.januar
Hvis der er problemer med betalingen kontaktes den ansvarlige, som findes på visse-if.dk under fanen ”bestyrelsen”

Bemærk venligst:

Hvis man efter en rykker fra klubben vælger ikke at betale, ophører ens medlemskab og man må ikke længere deltage i klubbens aktiviteter.
Hvis der er specielle forhold vedrørende kontingentet, skal den ansvarlige kontaktes straks, med eventuelle ønsker.
Det er kontingent afdelingen som bestemmer, om ønskerne kan efterkommes.